Dnes je úterý 12. prosince 2017

SOUTĚŽ o stáž v největší PR agentuře v ČR

Náhled
22. 10. 2012 10:51 - Martin Steiner

Studentské sdružení EKONOM a agentura AMI Communications připravili pro studenty VŠE soutěž o zajímavé ceny, včetně možnosti získat praxi v největší PR agentuře na českém trhu.

Téma a předmět soutěže
Vypracujete studii na téma „PR pro PR", ve které popíšete strategii, postupy a aktivity vedoucí ke zvýšení renomé oboru PR v České republice.

Cílem je změnit postoj manažerů firem ke komunikaci směrem k veřejnosti. Důležitá není pouze reklama a inzerce, ale zásadní je také investice do PR. V této souvislosti navrhněte, jak docílit toho, aby si PR z marketingového koláče ukouslo větší díl.

Navrhněte cestu, jak z agentur udělat vyhledávanějšího zaměstnavatele. Jak vyzdvihnout obor PR v očích vhodných kandidátů? Jak profilovat PR agentury směrem k uchazečům o práci?

Ve své práci se můžete zaměřit jen na firmy, nebo jen na zaměstnance či na obě cílové skupiny současně.

Své nápady shrňte do maximálně 4500 znaků včetně mezer.

Jak soutěžit
Vaše vypracované studie, včetně kontaktu (e-mailu a telefonního čísla), posílejte na e-mailovou adresu redakce@economix.cz nejpozději do 20. 01. 2013. Do předmětu uveďte „Soutěž – PR pro PR". Práce zaslané později nebudou do soutěže zařazeny. Každá práce může mít pouze jednoho autora.

Hodnocení a vyhlášení výsledků
Návrhy bude hodnotit porota z PR agentury AMI Communications, a to dle následujících kritérií:
* Využitelnost v praxi (váha tohoto kritéria je 60 %)
* Nápaditost a kreativita (váha tohoto kritéria je 40 %)

Výsledky soutěže budou zveřejněny 10. 2. 2013 na stránkách www.economix.cz, na homepage v rubrice Hlavní zprávy. Vítězové budou současně kontaktováni na uvedeném e-mailu či telefonním čísle.

Odměny
Odměněny budou první tři nejlepší práce.
1. místo = 5000 Kč
2. místo = 3000 Kč
3. místo = 2000 Kč

Autoři třech nejlepších prací navíc budou moci absolvovat dvoutýdenní stáž v největší české PR agentuře AMI Communications. Současně se mohou zúčastnit vybrané tiskové konference, kterou AMI Communications bude pro některého ze svých klientů zajišťovat, a nahlédnout tak do zákulisí takové akce. Dozví se, co všechno organizace tiskové konference zahrnuje, na co si musí dát řečníci pozor a jak fungují novináři „v akci". V případě zájmu mohou vítězové navštívit také čtyři školení (pátek odpoledne), jež tato agentura pravidelně pořádá pro své zaměstnance a která se týkají oboru PR a komunikace.

Diskuse k článku

Pro přístup do diskuze se přihlašte, a pokud ještě nemáte svůj účet, zaregistrujte se.